Menu
Your Cart

Politica de Livrare si Retur


1. POLITICA DE LIVRARE

www.banatblue.ro livreaza in Timisoara (inclusiv zonele limitrofe), Lugoj si Buzias toate pro-dusele aflate in stoc la momentul comenzi.

www.banatblue.ro livreaza in toata Romania prin intermediul serviciilor de curierat rapid, cu plata la destinatar al transportului, toate produsele exceptand fructele proaspete: zmeura, mure, afine, aceste fiind foarte perisabile.

Transportul este gratuit pentru comenzile de peste 3 kg din Timisoara (inclusiv zonele limitrofe), Lugoj si Buzias. Pentru comenzile sub 3 kilograme si egale cu  3 kilograme, transportul este de 2,5 lei/kg.


Cantitati limita per comanda:

Persoane fizice: cantitatea minima comandata este de 0,5 kg iar cea maxima este de 10 kg. 

Persoane Juridice: cantitatea minima comandata este de 10 kg iar cea maxima este de 100 kg. Se poate comanda doar multiplu de 1 kg.

Livrarea se face in maxim 72 de ore lucratoare de la plasarea comenzii. Fructele livrate vor fi culese proaspete, cu o zi inainte de livrare.

Va rugam sa verificati comanda in prezenta agentului de livrare.

In cazul in care unul dintre produse nu se afla in stare perfecta puteti refuza comanda, com-pletand un formular de retur, care va fi inmanat de catre agentul de livrare si pe care il veti in-mana semnat inapoi agentului de livrare.

Reclamatiile ulterioare privind integritatea produselor, nu vor fi acceptate. 

Toate produsele sunt livrate in ambalajul producatorului.  


ATENTIE! Va rugam sa precizati corect atat datele personale, cat si adresa la care vor fi livrate produsele comandate, pentru a nu cauza intarzieri in livrare sau chiar nelivrarea comenzii. Pentru orice reclamatii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon afisat in sectiunea “Contact” sau prin intermediul site-ului.



2. POLITICA DE RETUR 

Inainte de toate, este important sa precizam ca avem rugamintea de a verifica comanda din punct de vedere al cantitatii si calitatii fructelor proaspete si ale celorlate produse aflate pe site la receptia acesteia, in fata agentului de livrare.

La receptionarea Produselor, Clientul trebuie sa se asigure ca Produsele livrate corespund din punct de vedere calitativ si cantitativ asteptarilor sale.

În caz contrar, Clientul poate sa notifice Campo D’Oro cu privire la aceste aspecte la numarul afisat in sectiunea Contact.

Clientul are dreptul sa returneze un Produs doar in momentul livrarii. Acesta va completa formularul retur disponibil pe site sau la agentul de livrare. Odata completat formularul de retur, acesta va fi predat agentului de livrare iar Campo D’Oro va rambursa suma în termen de 5 zile lucratoare de la data returului, prin virament bancar în contul indicat de Client în formularul de retur. Produsele nu pot fi returnate dupa receptionarea lor de catre Client.

De unde vin produsele noastre?